När små blir stora

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Therese Källström - 11 augusti 2010 12:51

Just nu väntar vi på att Jannike ska ringa, vi ska åka till badhuset o göra det osäkert. Visst idag råkar det ju vara fint ute men det trodde vi ju inte när vi planerade detta. Så det får bli så ändå. Vi har ätiti lunch o jag har även hunnit köra av med dammsugaren en sväng =) Vad man hinner med mkt bara man ligger i lite o inte på latsidan. Mannen han fick lov att åka o jobba en sväng idag, kommer väl hem frammåt em. Han har ju egentligen inte tid att vara borta då han har en hel del grejer att packa innför fjällen resan. Ni som inte hänger med så åker Daniel o ett gäng grabbar upp till fjällen på fredag o ska fiska (vad annars) =) En hel vecka, gasch!! Hur ska det gå?! Det värsta av allt är att han har ingen mottagning på sin telefon på en hel jävla vecka! Det är det sämsta. Usch! Är ju lite enklare om man åtminstonde kan prata med varandra. Så jag o barnen blir helt själva! =( Förhoppningsvis får jag nattsällskap så jag slipper sova "själv" Är ju inte helt överens med att vara själv på nätterna. Otäkt! Jaja men jag tror nog att jag ska lyckas fiska hit någon =) Nä om man skulle ta o packa in sig i bilen så vi kan åka. Hoppas ni får en bra em! Kram

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards