När små blir stora

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Therese Källström - 12 september 2009 16:20

Ja då har man jobbat ett pass, slutade kl:13 hem o dönade av i soffan Glad hade sådan huvudvärk o Daniel slummrade han med, helt genomförkyld. Barnen har varit så duktiga, kikat på film o pratat lite emellan åt med oss. Helt suveränt. Daniel ligger fortfarande, dock i sängen. Skittråkigt med sjukdomar, man har liksom ingen ork. Ja snart är det kväller, badning av barn o laga mat. Sen blir det soffläge igen Cool måste väl ta tag i städningen imorgon antar jag Obestämd skönt att ha det gjort till måndagen, så det är kul att komma ifrån jobbet.



Jamen vet ni?!! Igår kväll på jobbet kom det in en karl!! Henrik Hjelt var det Glad  han i parlamentet. Han var riktigt trevlig, man blir ju lite fnissig när man ser en kändis, värre än en fjortis =) Nä då. Men vi funderade vad han gjorde klockan sex i lilla ludvika, han var där med sin familj så han var ju "privat" Lite kul när det händer sånt =)



Idag skulle min farmor ha fyllt 68 år. Åker nog ner med blommor till minneslunden sen. Men en till sak!! Imorse när jag satt på jobbet o hade frukost så läser jag tidningen o till min förvåning så ser jag att vi är med Glad vårat bröllopsfoto var med i DD =) Nä nu lär jag styra upp kidsen, tjing.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards