När små blir stora

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Therese Källström - 14 september 2009 17:28

Gud vad har jag gjort för ont på måndagar Gråter barnen är sjövilda, trottsar o retar gallfeber på sin mamma. Jösses vilken tur att jag har en man hemma så vi kan hjälpas åt istället för att jag ska bli arg. Det känns inge roligt att behöva bli det, tur man kan lösa av varandra Glad  Vi har precis ätit pytt i panna o ägg eller rättare sagt barnen. Jag o Daniel var inte ett dugg hungriga, Daniel är ju förkyld o jag tror jag håller på att bli, fick nysattacker på em o känner mig tät i näsan, kanske det som gör att det inte finns någon matlust. Nu duschar min man barnen o jag sitter här Cool  Jag har gjort maten så då får han fixa barnen. Fick mitt nya ica kort idag, nu står det Therese Källström på dom flesta korten, helt tokigt. Man har ju inte vant sig riktigt än.



Nemen just det!! Idag bestämde jag att den 24 oktober då ska jag bjuda hem mina arbetskompisar, vi brukar ha såna träffar några gånger per år. Så denna gång tog jag på mig det. Vi ska spela spel o leka lekar o äta mat. Å så klart dricka massa gott Flört Så jag hoppas att så många som möjligt kan komma.



Morgondagen består inte av så mkt, jobb mellan 7-15 sen hämta kidsen o hem o bara slöa. Är ju så skönt när städningen är gjord på söndagen, slipper man känna stressen över allt som ska göras. Men på onsdag är jag ledig så då är det väl dags igen. Ska förbereda så mkt som möjligt innför våra nattgäster på lördag. Kanske blir det en liten hemlis på onsdag Förvånad får se vad jag känner för. Håll utkik på onsdag om jag skriver något speciellt Cool Nä nu ska jag hjälpa Daniel. Tjing......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards