När små blir stora

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Therese Källström - 26 september 2009 18:37

Vet ni att våran helt underbara dotter har förvandlats till ett monster. Å herrejösses vad jag kommer att hamna på säter. Nu ikväll när dom satt i badet o jag skulle ta upp dom så skulle minsann inte fröken kliva upp, när jag väl fått henne ur badet så hoppar ungen i igen o sätter sig ner o ser till att surläppen kommer fram. Men snälla!! Hjälp!! Hur gör man nu då. Hon satt där o skrek o bråkade. Jag ringde till min kära mamma o sa att jag blir nog knäpp nu, jag frågade även hur mkt en mamma o pappa ska stå ut med?! Jag fick till svar att väldigt mkt. Å gud hjälp tänkte jag, var på gränsen till att sätta mig ner o grina Gråter Sen när jag pratat med min kära mor så gick jag in o frågade lugnt o sansat om hon skulle komma upp. Jo tjena mitt bena, vet ni?!! Då sätter sig ungen ner o frågar om hon ska kasta vatten o skum på mig Skrikandes andas!! Nä sa då jag, sen tittar hon på mig o kastar skum över kanten o säger jag tänker inte sluta så det så!! jösses den donnan kan suga musten ur sin mamma. Men hon fick vackert torka upp efter sig, jag sa att du går inte ut därifrån förens det är upptorkat,moha jag vann!! Ja välkommen till den riktiga världen med en sexåring tänkte jag. Tonåren kan absolut inte vara värre än denna, är den det då vill inte jag vara mamma mera Glad



Ja då har jag gnällt av mig lite. Nu blir det soffan o bara slöa!! Ha en bra lördag kväll, hoppas min slutar bättre än hur den har varit iaf. Kramar

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards