När små blir stora

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Therese Källström - 30 september 2009 21:22

Ja idag har vi varit lediga. Har varit ute o höststädat gården lite, får väl fortsätta i helgen. Hämtade hem Ebban ifrån lekis, hem o bara vara. Iväg på simskola för tösen min, o när vi kommer hem så har hon feber. Hon vaknade imorse o var förkyld, igår var det ingen tendens till något sånt utan det bara kom över natten, så nu ligger min sessa med feber o förkylning, suck!! Kan inte fatta att jag har så dåligt samvete när jag ska vara hemma med sjuka barn, skulle vilja vara två personer så man kan vara lite överallt. Men inte vet jag varför jag får dåligt samvete, är ju inte så att det är ofta vi är hemma med sjuka barn, vi har ju alltid haft sådan tur att barnens mormor o morfar ställer upp, men nu är det så att dom inte kan o då är det så. Hur det än är så är det ju ingen rolig situation att vara hemma med sjuka barn, man vill ju ha friska barn. Jaja sluttjatat om det!! Var iväg på föräldrarmöte på dagis nu ikväll o inte är det positivt att gå på sådant heller. Man får bara höra hur det ska sparas med pengar åt höger o vänster, dom får inte sätta in vikarier vid sjukdomar, gud jag blir så trött av att denna f-rbannade kommun ska spara på allt. Hur vore det om man sparade in på allt tjafs man inte behöver istället för skolor o vård?! Urki vad tröttsamt!! Ja det här blev ju ett riktigt uppiggande inlägg Obestämd Ja det är ju tyvärr så att det är inte alltid är kul. Ingen dans på rosor Glad Nä om man skulle ta o krama kudden så man orkar med morgondagen. Sov sött mina vänner......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards