När små blir stora

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Therese Källström - 28 september 2009 17:51

Har precis satt mig ner, barnen kikar på bompa eller barnkanalen heter det väl. Vi har precis ätit, idag stod det korvstroganoff o ris på listan så det blev det. Elias tyckte mammsen hade gjort så god mat sa han Glad Då är det uppskattat o roligt o laga mat när man vet att dom tycker det är gott. Dom åt så jag trodde dom inte har sett mat förut =) Nu är dom mätta i magarna!! Ja kvällen består av absolut ingenting mer än tv o soffläge. Barnen ska snart gå o sova, dagis/fritids väntar kl:06,30 imorgon bitti Obestämd då är man så trött så man vet varken ut eller in, men bara man kommer iväg så går det så bra. Daniel är o tatuerar sig så han blir sen, lite skönt faktiskt =) när jag är trött tycker jag det är lite skönt att vara själv. Vi skulle ha gått på bio ikväll jag o Fia,Sandra men jag fick ingen barnvakt så jag fick väl vara hemma Rynkar på näsan Får väl gå o se den en annan gång. Nä nu ska jag göra klart barnen för kvällen, bara tandborstningen kvar. Finnemang!! Ha en bra kväll!! Kram

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards