När små blir stora

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Therese Källström - 24 september 2009 10:27

Ja att den kan komma så fort, bara över en natt så blev det höst. Mamma Therese hade ju lovat sina barn att vi skulle cykla till skolan idag Obestämd jaja på med kläder vantar o mössa så drog vi iväg när klockan var 07,35 Hurtig mamma dom har Flört Har man lovat så har man. Men det blir nog bilen o hämta henne, vi har ju en "mördarbacke" som mina barn o man har döpt den till att ta oss upp för oxå. Den är inte kul den, usch!!



Vi kom hem strax efter tio nu på morgonen o då har vi även varit med hem till Ottilia o Alfred o morgonfikat, ja herrejösses vad man hinner med grejer när man måste upp varje morgon fast man är ledig. Tack för trevligt sällskap mina vänner. Kanske blir så att vi tar oss en busstripp med alla våra barn o åker till äventyrsbadet idag efter skolan, vi får se hur bussarna går.



Jag hade tänkt att jag o lilleman skulle äta fiskpinnar,ris o sås till lunch men det får bli rester istället så äter vi det ikväll då Ebba är med, det är hennes älsklingsrätt så då kan man ju faktiskt äta det på kvällen så hon kan äta med oss. Nä nu är det dags att kolla upp bustider o slänga i en maskin med tvätt. Kramar....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards