När små blir stora

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Therese Källström - 4 september 2010 20:27

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev här. Men jag har fullt upp med annat just nu. Har tagit tag i min vikt igen, men denna gång på allvar. Fixar jag inte målet denna gång så tänker jag aldrig mera försöka, då är det liksom ingen ide känns det som. Men nu har jag kört lite över en vecka, rättare sagt 1 vecka o 3 dagar. Har precis varit ute o gått ca. 50 min. På en vecka gick jag ner -1,2 kg så det är bara att kämpa vidare, har lång väg att gå men jag ska/måste fixa det denna gång. Är bara så. Mår inge bra med min vikt som den är idag. Så kämpa, kämpa o åter kämpa!!



Annars då?! Jo men för guds skull, nu har våran älskade Filip kommit =) Han kom till världen i tisdags kväll 19,40. Å jag har varit hos dom idag utan mina barn =) Filip var hos mig i flera timmar o gissa om jag njöt, bara snusa o känna den lille mot mig. Men gud jag dör vad go han är. Var så himmla roligt att träffa Jannike oxå, nu är hon glad o pigg!! Nästan oförskämt pigg =) Han är ju bara 4 dagar. Tack för titten, o myset =) Nä om jag skulle ta o kasta mig in i en dusch, har bäddat rent i sängarna idag så mannen vill nog inte mysa med mig om jag inte duschar efter min prommis =)



Ps: Ser att ni är många som är in varje dag fast jag inte skrivit på ett tag, vill ni ha mig kvar här så vore det trevligt med någon kommentar då o då. Blir inte så inspirerad till att blogga annars heller. Ds....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards