När små blir stora

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Therese Källström - 9 september 2010 07:07

Denna vecka har jag bara gått ner ½ kg. Visst det är minus men så som jag kämpar så känns det för djävligt! Å ja jag vet att det kanske är bra för det är minus men nja helt nöjd är jag inte. Med tanke på hur vi gick igår jag o fru hillbom, att jag höll på att allvarligt dö mellan lyrvägen o stenvägen det är en annan femma o höll på att kräkas för jag var så j-vla slut! Å sen bara ett fjuttigt ½ kg. FYYY!! Men som sagt är bara att kämpa vidare tills nästa vecka o hoppas på några flera gram i minskning, går jag ner 1-1,5 kg i veckan så känns det bra. Men o andra sidan byggde man inte rom på en dag heller =) Idag blir det grönsakssoppa till lunch =) Lite kalorier i det.


Åter till våran prommis igår, vi brukar alltid gå runt söppemyren på ca. 1,20 har även hänt 1,30. Målet var att vi skulle slå 1,20 vilket vi inte trode skulle gå tack vare att vi går runt så fort annars Men igår slog vi vårat rekord!! =) 1,10 höll vi på men som sagt var så höll jag på att avlida. Mor slute var jag lov att ta Bosse som mer eller mindre "drog" upp mig =) Helt slut var jag. Men jag sa till lisa det här är som på förlossningen, när man tror man dör då kämpar man på det sista sen är det klart =) Exat så känndes det igår. Finnvilja så det hette duga =) Jag envis, nähä =) Nä nu måste jag väcka barnen =( Så vi hinner till skolan med Ebban.



Grattis Älskling på din 28 års dag. Hoppas du får en bra dag. Nu närmar vi oss 30 med stormsteg =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards