När små blir stora

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Therese Källström - 19 september 2010 18:56

Ja så blev våran dag =) Hade inte bestämt något vi skulle göra idag, så vi tog oss en tripp till kupolen. Tänkte att det är lika bra o köpa vinterskor medans det finns något att välja på. Jag är väldigt kräsen när det kommer till kläder o skor =) Dels för att jag vill att det ska vara bra o rejäla grejer o inte nå tjaffs o för att dom ska hålla sig varma när det blir riktigt kallt. Mina små troll är ju riktiga fryslortar =) Brås på mor sin, så idag mina vänner hat vi köpt vinterskor, skulle vara dom bästa, något nytt dom inte haft andra år. Ett märke som kommer ifrån finland, å dom måtte vara bra till det priset, håll ier nu =) 699 kr för ett par o så har vi ju två små troll, så 1400 kr. Men som sagt så är jag väldigt kräsen när det kommer till sånt, fanns ju billigare men det vet jag att det inte är någon idè. Men vi hade sådan tur så det var lite rabatt på dom, man fick 100 kr rabbat på dom =) Så det var bra. Sen fick Ebba ett par stövlar som hon kan ha när man ska vara "fin" ingen lekstövel.



När vi kom hem så var det raka vägen till mormor o morfar förstås, Ebban ville ju visa vad vi köpt. Sen hem en snabbis o sen var det bara ner på byn o rösta, tyvärr tror inte jag att det spelar så stor roll vad vi röstar, känns som det redan är klart. Men nu är det gjort. Sen hem o fixade mat, nu ligger barnen. Snart en mamam med =) Slänger in kort på dagens köp =)


    Trodde jag skulle smälla av när Ebba skulle ha stl:32 o Elias stl:28 Ebban har ju snart kommit ikapp mig stl mässigt =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards