När små blir stora

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Therese Källström - 7 september 2010 19:25

Ja då har man precis anlänt sedan en lång o rask prommenad. Tog o lånade med mig Isac ut på en prommis. Mamma o pappas hund alltså =) Var ute o gick i ca. 1 timme. Fasen om inte vågen visar minus på fredag då blir jag knäpp. Kämpar ju för guds skull dag in o dag ut för att allt ska funka. Är ute o går ca varannan dag o går jag inte så går jag på CT. Är inte lätt o gå ner några kilon. Å vet ni det jag beundrar mest hos mig själv just nu är att jag har bara ätit godis 2 gånger under dessa 2 veckor =) Är mäkta stolt över mig själv. Så nu hoppas vi minus på fredag, helst -1,5 men jag får väl "nöja" mig även om det bara visar 2 hg =) Kämpa på ordentligt dessa dagar som är kvar nu. Älsklingen fyller ju år på torsdag men jag ska dricka loka o kaffe o ge f-n i allt gott. Ja tänk för att det tänker jag. Nu är jag trött på det här. Där med basta =) Kan ju dock inte avslöja vad han ska få för något i present men jag kan ju berätta på torsdag eller fredag =) Men det blir kanoners iaf =)

Nä om man kanske skulle ta o slänga sig in i en dusch efter den svettiga rundan. Sen blir det pinsamma idol =) Guuud hur vissa gör bort sig. Jag vet då iaf att jag inte kommer söka till idol =) o vet man inte det kanske man har en snäll vän, respektive eller förälder som kan hindra en =) Ha en mysig tisdag kväll......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards