När små blir stora

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Therese Källström - 18 september 2010 16:23

Tänkte lägga ut lite bilder på barnen, inväntar godkännande ifrån Jannike så kanske Filip kommer med här oxå =) Snusade ju på han hela dagen igår =) MYS    Barnen gick ut vid tio imorse, in o åt lite lunch sen ut igen =) Tog in dom nyss så vi kunde duscha o varva ner lite inför maten. Elias var inne en sväng o kikade på tv sen ut igen, goplutten. Men Ebba har varit ute i ett sträck =)


Mammas små troll, finns det nå finare?! Älskar er så!!

   

    Tyckte detta kort blev så fint. Mammas kille!

Av Therese Källström - 18 september 2010 14:53

Har så ont i min mage, det suger musten ur mig. =( Var till bm igår så hon kollade den "nedre" regionen först om det kan vara något där som orsakar mitt magont, men allt såg bra ut, hon var lite inne på innflamation på livmodern men var osäker. Ska väl kontakta VC under nästa vecka om det inte ger sig. Idag glider jag runt i huvtröja o myspys byxor, vill eller orkar inte ha något annat på mig =( Nä fy rutti vilken dålig helg med massa magont. Så till råga på allt så hade jag inte gått ner ett endaste litet gram i fredags heller =( Så just nu känns det allt så great! NOT!! Ja det blev liksom ett ganska tråkigt inlägg men nu vet ni hur det ser ut just nu för stackars mig   



Det jag inte kan fatta o det som maler i huvudet på mig är varför jag inte gick ner något i veckan, jag är ju stenhård med maten o motion. Men Johanna sa ju iof något förnufftigt =) Muskler väger ju mer än fett =) Kan ju bli så när man börjar träna att det omvandlas, får väl ta nya tag till veckan. Hoppas ni har en bra helg.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards