När små blir stora

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Therese Källström - 5 september 2010 16:12

Denna fina dammsugare kommer att få dansa här hemma härdanefter =)

Nu har jag gett upp med den vi har. Det mesta är "trasigt" på den så nu fick det bli en ny. Vad tycks? Visst är det en häftig färg? =)


  (Lånad bild från tretti.se)

Av Therese Källström - 5 september 2010 13:06

Ja då har man nästan gjort allt klart för idag =) Lönar sig o kliva upp strax efter åtta =) Har varit ute på en långprommis med Lisa, jädrans vilket tempo vi hade. Gick i 1 timme o 20 min snabbt nästan hela tiden. Har lagat lunch, o plockat bort den. Daniel tog med sig barnen o åkte till sin bror. Denna helg har jag haft ganska mkt egentid vilket var mkt välbehövd. Man behöver det ibland. Så nu sitter jag här helt ensam o har skrivit in kvällen recept på viktklubb. Ska göra en coacola stek med potatis o gele´mummsigt värre =) Tar ju lite lång tid att göra så jag lär väl börja vid tre halv fyra något sånt. Har även förberett maten till imorgon kväll. Gud är det så här livet ska se ut jämt, planering o åter planering för att allt ska flyta på. Har även packat skol/dagis väskor samt dammsugit. Puh! Så nu blir det en vända till affären o köpa cola som ska var i maten ikväll. Sen kanske man kan slänga sig in i duschen, har inte kommti dit än efter prommisen. Kanske ska vänta ifall jag tar mig en kort vända till =) Hoppas ni haft en bra helg, det har vi haft!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards