När små blir stora

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Therese Källström - 2 april 2009 17:15

Men inte trodde jag att man kunde bli så lortig på dagis =) Kära värld hur Elias framför allt såg ut idag =) Jag höll på att smälla av. Han var lortig ända upp på armen innanför jackan, klädde av han utanför när vi kom hem o in med galonisarna o jacka i tvätten, har nog aldrig sett någon somvarit så skitig som han idag =) Till o med mössan var brunprickig av lera. Men kul det hade han vill jag lova =) Så nu har båda barnen badat o tvättat håret, det var mer än behövligt. Nu är dom så rena o fina igen =) Fröknarna sa att dom var så duktiga idag alla barnen, dom gick ut vid 10 imorse sen var dom bara in o åt sen ut igen, sen hade dom varit ute hela tiden, så ifrån 10-15,30 var mina ute kan man säga då. Blir nog inga problem att få dom att sova ikväll, fast det brukar det väl inte vara annars heller. Finns nog en risk att den lille mannen somnar i soffan framför bompa skulle jag tro.




Ja som ni ser så är bloggen omgjord lite, men jag blev inte nöjd så det kan nog hända att det blir nytt snart igen =) Imorgon är Daniel pappaledig så barnen får lite längre helg, skönt för dom 3 då, hmm. =) 

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards