När små blir stora

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Therese Källström - 18 april 2009 21:06

Jaha då har jag satt mig ner, när vi kom in så var det bara att köra igång med att dammsuga o torka golv. Fy bubblan vad slipdamm vi hade i HELA huset!! Daniel körde dammsugaren o jag torkade golv + dammsög. Jösses amalia vad damm det var. Men nu så är det fint på golvena, slängde mattor o allt sånt i tvätten, vi missade att ta bort det =) Men då får man ju en anledning att lägga på nytt =) Imorgon mina vänner kommer pappa vid 9,30 tiden o då ska Daniel o pappsen tapetsera, jiha!! Är så lycklig att det äntligen blir klart. Så imorgon ska jag puttsa fönstrena o sätta upp nya gardiner i köket, äntligen. Har ju inte haft några på ja typ ett halvår, herregud så skönt med ett "helt" hem igen. Slipper man vara så irriterad på det där köket. Så imorgon kommer det kort på det nya fina köket. 




Jag o barnen måste åka till blg imorgon bitti, Elias skor är trasiga som vi köpte förra lördagen, det tolererar inte jag. Så jag ringde din sko idag på fm o dom var så trevliga o sa att det bara var att komma upp för så skulle det ju inte vara. Så det var bra. Vi åker nog när pappa kommer så vi kommer hem i tid o kan äta lunch hemma. Ska ju bara upp o byta skor, eller kanske en vända in på någon annan affär när vi ändå är där =) Nu blir det en dusch o sen sängen!! Tjing......

Av Therese Källström - 18 april 2009 09:27

Ja då vaknade Elias vid 6,45 o Ebba kom upp efter 8. Vi mös runt lite, käkade frukost. Nu har Daniel dragit igång på slipmusen o inte trodde jag väl att den skulle låta som den gör, hua. Men jag ska inte gnälla när det äntligen blirklart!! Jag ska slänga mig in i duschen o sen ska jag o barnen gå ut o leka lite, antar att cyklarna åker fram. Tjing!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards