När små blir stora

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Therese Källström - 4 april 2009 17:12

Idag gick vi ut vid 9,30 tiden imorse, var så otroligt skönt. Sen har vivarit ute hela dagen, var bara in o käka lite.Isac o Jannike var här o hälsade på. Så var alla underbara grannar ute med sina barn. Kommer lite kort bla på Ebba, Elias, Saga, Linus, Isac. Vila underbara ungar vi har!! Vi har så otroligt mkt att vara tacksamma för. Så nu har jag precis badat barnen, nu väntar vi på att mamma o pappa ska komma hit o äta mat med oss. Nemen nu höll jag på att glömma!! Har ju hänt massa kul saker idag =) Ebban älsklingen kan cykla utan stödhjul nu, herregud vad hon har cyklat idag, nu kommer hon till o med iväg själv =) Är ju inte alls nå stolt i mamma hjärtat =) Sessan min. Sen har vi fått hem audin idag, o Daniel har börjat SLIPA väggarna i köket så nu är det slipdamm på hela övervåningen =) Men det gör inget för nu blir det äntligen klart, så vi får gå runt i foppatofflor! Som tur är så tänkte han sig för innan han började så han stängde alla dörrarna till alla våra rum så vi kan sova inatt utan att andas in slipdamm =) Så min dag har verkligen varit toppen!! Nu ska jag förbereda maten tills mamma o pappa kommer. Tjing!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards