När små blir stora

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Therese Källström - 12 april 2009 07:59

Måste ha varit fel igår bara på det där med statistiken som jag skrev om. Nu är det som vanligt igen. Göra en förvirrad på det dära viset =) Vilken världslig sak som karlsson på taket brukar säga =) Jaja nog om det.




Idag sov Ebba till 07,30 o Elias kom upp nyss. Så gudomligt att få lite sovmorgon iaf. Solen lyser så det ska bara ätas frukost o klä på oss sen ut o cyckla, man vill ju inte vara inne i onödan när detta väder är så gudomligt!! Idag känner jag av pollen, hoppas bara det inte blir värre, då blir jag tvungen att åka till borlänge. Är väl enda apoteket som har öppet under påsk. Trodde väl inte pollen skulle komma nu, jaja är väl bara o åka i värsta fall. Finns ju möjlighet iaf. Nu ska vi käka sen ut o leka!! Tjing

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards