När små blir stora

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Therese Källström - 14 april 2009 18:20

Japp tro det eller ej, men kl:04,00 ropade Elias på sin mamma. Jag gick in o vi kramades lite o sa god natt igen (han hade drömt) Hahaha trodde jag ja, 5 min efter ropade han igen, jag tog min kudde o la mig brevid honom, 10 min efter när jag trodde han sov kände jag lätta spark på ryggen. Sa att han skulle sluta o sparka mig, Men mamma jag sparkar inte dig. Nänä men var tyst o sov , pedagogisk man är den tiden på dygnet =) hihi. Efter 20 min så känner jag hur han pillar mig i nacken, nä nu får det vara nog tänker jag o kliver upp, grrr. Man tackar!! Skulle visserligen upp vid kvart över fem, men det gör stor skillnad o få sova den timmen. Han har inte vaknat tidigt på såååååå länge o så gjorde han det imorse, fast o andra sidan så var väl det bättre än en ledig dag. Men gissa om det är 2 stycken som är trötta i detta hus just nu, mmm mor o son!! Denna kväll lär väl inte bli långvarig kan jag tro. Har tvätt som skulle behöva vikas in i garderoberna, men nä inte ikväll. Orkar inte, vill inte!! Imorgon är vi iaf lediga, då ska vi bege oss ut till Linda o barnen o leka lite, käka lunch ihop. Ska bli trevligt!! Tjing......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards