När små blir stora

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Therese Källström - 11 april 2009 21:19

Nu är jag helt nollställd??Kan någon förklara för mig vad som hänt med statistiken? När man kollar hur många som besökt ens sida så står det ex. Idag:22 Igår:38 Den här månaden:44 Förra månaden:37 detkan ju inte stämma för fem öre. När man haft kanske 400 på en månad, hur kan det plötsligt bli 37 ex. Det är ju mindre än vad man haft kanske på en dag. Nä någon smart människa, hjälp mig lösa detta. Tjing

Av Therese Källström - 11 april 2009 18:53

Jösses vad jag älskar våren, man ser tussilago hör fåglar som kvittrar samt barn som tar fram cycklar o mycket mera. det är väl härligt. Idag när jag slutade jobbet så åkte jag till berslagsodlingarna =) Köpte en kruka o pènser o 3 stycket amplar med blommor i. Är inte så överförtjust i dom amplarna, men det får duga, blev ju betydligt bättre än o ha gammal ljung framme. Tog fram utemöbler o gjorde fint på framsidan. Är så härligt o ha vårblommor o ha fått det lite vår/sommrigt!! Gick lite emot min sambo idag, sorry älskling. Men det blir nog bra bara han inser det =) Grejade i garaget lite så jag kunde ställa in saaben där, är så otroligt trött på att ha den stående o ta upp halva uppfarten, räcker mkt väl med en bil som står där. Dessutom har saaben tagit så stor plats framför dörren, känns bara ivägen, ex när man handlat, nä fy nu är den borta. Daniel har ju bara saaben på fredagar när han hämtar barnen på dagis så då känns den ju bara ännu mera ivägen. Jag resonerade lite att det är ju bättre att barnen har lekyta än att det står saker ivägen. han får räkna med att det händer grejer när han är borta =) Det gör det alltid. 




Nu hoppas jag vädret håller i sig imorgon oxå så vi kan vara ute o leka. Nästa vecka skulle det oxå bli kanon väder!! Nu ska jag dammsuga klart övervåningen o städa av toan snabbt, sen blir det en dusch o soffläge! Tjing

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards