När små blir stora

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Therese Källström - 15 april 2009 20:24

Vilken trevlig dag vi har haft jag o barnen. Tack Linda för god mat o gott sällskap.Å herrejösses jag har varit barnvakt åt 5 st idag =) Men bara en kort vända, den äldsta är 6 år o den minsta är 7 veckor =) Så otroligt söt lilla Elsa, hon var hos mig hela em, låg o mös i min famn. Sen kom lilla Olivia o Anne in o hälsade på hos Linda, Olivia är 1 vecka idag. Å vad jag har fått snusa på bäbisar idag, lite mallig =) Jag skulle kunna tänka mig att skaffa en till men det är ju blank nej hos han jag bor med =)  Så då får man väl nöja sig med att snusa på lån. Nu blir det sängen o kika på tv, om jag inte somnar =) Igår sov jag 20,30 lite trötter.




ÅÅÅÅ nu är det vara en vecka kvar till brudarna drar till Åland =) Längtar så!!

Av Therese Källström - 15 april 2009 09:12

Sakta men säkert går det framåt, nu har jag gått ner ca.7 kg =) Dom första kilona går fort sen blir det segare, fast det är ju bra, man ska ju inte gå ner för fort då det är lättare att gå upp igen. Jag blev så glad, man blir liksom mera bekväm i sig själv. Jag iaf, det är väl huvudsaken att man är bekväm med sig själv sen spelar det absolut igen roll vad man väger tycker jag. Man ska må bra! Ja om man skulle ta o duka bort frukosten o åka till Linda o barnen, snusa på lilla skrutt Elsa =) Gud hon är redan 2 månader. Går så fort. Ja titta bara våra blir 4 o 6 år, kan inte fatta att min lilla sessa ska börja lekis. Vart tog tiden vägen?! Ebba tjatar om att hon vill ha en bebis, men hennes mamam o pappa är väl inte lika med på hennes noter, så imorse sa hon det till mig att hon ville det. Då spänner Elias ögonen i sin mamma o säger att Jag o min pappa vill inte ha en bebis som ligger på golvet o skriker!! Lätt o hålla sig för skratt =) Barn är väl för roliga. Nu ska vi åka!! Tjing.......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards