När små blir stora

Alla inlägg den 7 april 2009

=)

Av Therese Källström - 7 april 2009 16:13

Trodde nästan ett tag att jag skulle behöva få åka buss resten av mitt liv o att jag aldrig mera ska köra bil. Imorse när jag åkte till jobbet så börjar det att pipa o lysa en lampa, men nä detta är inte sant tänkte jag. Suck!! Ringde Daniel o berättade hur den såg ut o så, han tyckte det lät som att det hade o göra med vatten. Jamen bra tänkte jag, om det blir för varmt kokar väl bilen. Men jag höll koll på tempraturmätaren iaf. Sen när jag åkte hem så började det igen, ok! In o hämta barnen på dagis o över till pappa. Han kollade o det var tack gode gud bara att det skulle fyllas på vatten!! Så då fixade han det o sen var det bara o tuta o köra. jag tänkte nämligen att börjar denna bil nu efter 4 dagar o jag kör, då ska jag aldrig mera köra bil. Jag o bilar brukar ju inte vara så tjenis med varandra, eller rättare sagt dom gör inte som jag säger =) Men nu kan faran köra vidare =) Nä då så illa är det inte el? =) Nu ska jag ta tag i dammsugning o städa toaletten, ops jag glömde det trååååååkigaste av allt, vika tvätt, blää! Tjing

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards