När små blir stora

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Therese Källström - 13 april 2009 17:52

Herrejösses vad vi åt =) Vi var superhungriga när vi kom till Johan idag, är fortfarande mätta. Det är väl bra =)




Nu ligger Elias i sängen o Ebban är på g, ska ju vara på dagis kl. 06,30 imorgon bitti. Denna vecka går dom tis,tor,fre nästa vecka går dom bara mån,tis =) Lite lyxigt ibland måste man ju få ha. Anledningen till att det blir så lite är för att jag är ledig ons,tor sen åker jag o Lisa på kryssning på fredagen =)  Äntligen börjar det närma sig!! Så då skulle min syster ha dom på fredagen så blir dom långlediga!! Skönt när man kan lösa det ibland! Nä om man skulle ta sig en dusch så slipper man kliva upp 5 imorgon!! Tjing

Av Therese Källström - 13 april 2009 10:17

Jaha då har hela påskhelgen gått. Daniel kom hem igår, det var skönt. Nu är han nere hos mamma o pappa o grejar med båten. Dom måste tvätta den o plocka ur den. Idag sov jag o Elias till 7,30 o Ebba kom upp 08,30 så det var sovmorgon =) Klev upp o klädde på mig o gjorde mig iordning. Dukade fram frukost. Pratde med Lisa i telefonen o den galna kvinnan drog igång med städningen imorse, då hör det till saken att hon var ut igår. Efter det samtalet kände jag oxå ett litet sug efter dammsugaren =) Hur j-vla normala är vi på denna gata?! =) Eller är det bara hon o jag som fått fnatt kanske! So what!! Lite galenskap har väl aldrig varit fel =) Så nu har jag bara övervåningen kvar att dammsuga. 




Idag ska vi till Daniels bror o äta påskmat, vi blir 19 st, jösses!! Men Daniel o dom är ju 3 syskon med familjer så det går fort o komma upp i antal. Men vi går dit o äter sen går vi nog hem igen, vi har ju nästan inte träffats något denna vecka. Finns ju även lite hemma att greja med. (Väggarna i köket) Grrrr!! Nu ska jag ta o göra klart!! Tjing

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards