När små blir stora

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Therese Källström - 5 april 2010 20:31

Nu ligger fru källström i =) Bara jag får upp tempot så går det kanoners =) Har ju sagt att jag ska måla våran kökssoffa sen långt före jul, men nä har liksom inte blivit gjort. Men ikväll =) Fick jag väl ett flyg så nu är den målad en gång. Fan blir så stolt över mig själv, kan ju bara jag sätter igång. Så imorgon när jag kommer hem blir det till o måla en gång till, förhoppningsvis bara en gång till. Sen går jag nog lös på lite mera projekt jag har tänkt göra lääänge. Nu ni händer det grejer här hemma. Lämnar det svåra o tunga till min man, jag kan göra det som är kul, haha. Mooah vilken fru va?! =) Nä om man skulle ta sig i kragen o slänga sig in i duschen o sen mysa ner sig med mannen i mitt liv, det är grejer det =)



Förresten!! Var ju till Johan idag o åt mat, super gott. Men Caroline var ju där med lilla Sebastian, en 2 veckor gammal bebis, ååå. Gissa vem som snusa bäs?! =) MYS.

Av Therese Källström - 5 april 2010 12:48

Har man varit icke närvarande på bloggen igen =( Är inne i en liten svacka nu, tycker inte det är speciellt kul med varken blogg eller dator. Kanske är för att man så sällan får sig någon kommentar!! Hallå!! Eller ska man kanske inse att man inte skriver tillräckligt bra?! Men är ju ett gäng som är in varje dag trotts att jag inte skriver, så varför inte lämna ett litet avtryck!! Jag försöker då lämna kommentarer iaf, ryck upp er nu =)



Ja då börjar påsken närma sig sitt slut, har varit ledig fre,lör,sön,mån. Har varit skönt. Har varit o ätit hos mamma o pappa o idag ska vi till Daniels bror o äta. Så det har rullat på. Igår var vi ute från 9,45 till sena em. Tror ni barnen var trötta? =) Vi med för den delen. Cyklade o städat garage. Kul sysselsättning.


Jag som ska ha gjort så mkt nu när jag varit ledig tänkte jag men har inte fått något gjort =( Skulle måla lite, byta gardiner o puttsa fönster så klart o vad har jag gjort?! Nä som vanligt ingenting. Bara vilat. Men igår kväll o idag mår jag lite så där bara. Känner mig inte helt hundra, bara det inte blir något skit. Vill jag inte. Ja annars händer det väl inte så mkt, barnen har en hel veckas ledighet framför sig påsklov. Skönt för dom. Åker till mormor ikväll o ska vara där imorgon medans vi jobbar. Nä om vi skulle göra oss klara så vi kan åka o äta påskmat.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards