När små blir stora

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Therese Källström - 17 april 2010 14:36

Japp det blev ändrade planer för ikväll. Vi var ju bjudna på 30 årsfest idag. Men när Daniel skulle åka bort så ville inte jag gå själv, men va fan tänkte jag igår. Är väl så klart att jag ska gå dit. Så jag går dit själv. Min syster är här med barnen o äter pizza o massa godis. Dom klararsig nog utan mig =)



Vi har nyss kommit hem ifrån Jannike o Isac, vi käkade lunch tillsammans o tjålade skit =) Barnen lekte. Nu är dom ute o cyklar på sina nya cyklar, dom har nästan inte hunnit cykla något på dom. Så nu passar dom på. Själv ska jag ta o torka lite golv, har dammsugit redan så nu är det bara det. Tror inte att jag känner för det imorgon =) av någon konstig anledning. Har även lovat barnen att vi ska baka chokladbollar, hm. Får bli imorgon, hur seg jag än är. Vi får väl ta till mosters hjälp annars =)  Jaha om man skulle ta tag i det här nu då, o sen måste jag väl försöka hitta nå kläder att ha på mig ikväll, suck. Min största fasa när man ska iväg på något, men annars duger det nog med en svart sopsäck oxå =) Ha en trevlig lördag em o kväll.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards