När små blir stora

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Therese Källström - 12 april 2010 20:21

Har jag fått till lite bilder, lite skillnad på hallen =) Är så nöjd över vad jag gjort =) Det kan man väl få vara? =) Lämna gärna en kommentar o säg vad du tycker =) Blev inte i den ordning jag ville men nu tänker jag inte ändra, då fabblar jag väl bort bilderna =) Det vita är så klart nytt =)




               

Av Therese Källström - 12 april 2010 19:16

Sitter här o försöker lägga in kort på datorn men det går inte, vet inte vad som är fel. Så det ser ut som ni får vänta med att se hur det blev när jag målade klart nere. Jaja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =) Jaha idag har det varit jobb mellan 6,30-15. Gick finnemang, hoppas jag =) Tror det gick bra iaf =) Sen hem o hämta Ebban,Alva o Ottilia då det var dags för simmning med tjejerna. Gud vad jag tycker det är härligt att se så underbart glada tjejer o så malliga över vad dom prestiberar på simmlektionerna. Tycker det är viktigt att barn lär sig att simma, o har man möjlighet att få gå på simmskola så dom kan lära sig av dom som "kan" så tycker jag det är toppen. Förklarar ju på ett helt annat vis än vad jag som mamma gör, blir liksom en annan grej. Nu har hon ju gått 2 omgångar av det en i höstas o så nu på våren. Så till sommaren har vi kanske en simmkunnig tjej =)




Ja imorgon är jag ledig o på onsdag med =) Så nu hoppas vi på fint väder, så man kan passa på att vara ute o få lite solpå sig. Göra lite vårfint ute kanske, ta fram trädgårdsmöbler o sätta lite fina blommor. Ja vi får väl se vad dagarna bjuder på. Nähä om jag skulle ta mig an att försöka få till kortena på datorn nu, blir sur när det inte funkar, grrr. Ha en trevlig kväll.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards