När små blir stora

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Therese Källström - 13 april 2010 09:45

Igår kväll vid 21 tiden la jag ut Ebbas cykel på blocket, o när klockan var 21,40 så ringer det en tjej o vill ha den =) Trodde inte det skulle gå så fort att sälja =) Så nu är dom på väg hit för att hämta den =) Så jag o lille man måste åka till borlänge o införskaffa en ny till henne =) Så nu blir det en större modell o lilleman ska oxå få en men hans cykel ska vi inte sälja utan den ska vi ha kvar så han kan träna på att cykla utan stödhjul. Lite enklare att träna på en mindre cykel. Så det blir väl våran dag. Kanske inväntar Ebba innan vi åker, få se hur mkt klockan blir. Ja just!! Var iväg nu på morgonen o slänge skräp vid papperåtervinningen, men snälla rara kommun, ska man ha sånt här så måste man ju för f-n tömma dom. Åkte runt hela byn innan kjag till slut kom till ett ställe där jag kunde pressa ner det. Tycker det är dåligt att det ska vara småckfullt på 3-4 ställen. Vart ska man då slänga pappret?!!





Ja annars är det väl inte så mkt just nu. Sitter o funderar på om jag kanske ska göra ett ryck o måla om hatthyllan o skohyllan oxå =) När jag ändå håller på, så är det bara väggarna kvar nere i hallen som vi måste göra något åt. Ja vi får se vad dagen visar. Är ju ledig imorgon med =) Imorgon ska vi iaf åka med Ottilia o barnen till stan o införskaffa vårskor till kidsen. Blev ju liksom lite varmt, dom har bara sina fodrade "slask" stövlar, blir ju lite varmt sådana här dagar. Så imorgon blir det nya pjuks iaf. Satt just o funderade när mamma mu ska införskaffa sig något nytt till sig själv. =( Alltid barnen som får, visst kan jag väl köpa något till mig själv men tycker inte att jag behöver, fast jag kanske gör det. Kanske ska ta o införskaffa mig något nytt jag med.......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards