När små blir stora

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Therese Källström - 11 april 2010 18:42

Idag har jag varit en riktig surmamma, eller det känns som dte iaf. Har inte haft någon bra dag alls idag, känner mest irriterad o allmänt "ivägen". Kanske hade hjälpt om jag dragit täcket över huvudet imorse o fortsatt sova =) Jaja hur som haver så får väl alla ha en dålig dag o idag var det tydligen min tur, urk!! Men när vi klivit upp imorse o ätit frukost slängde jag ut alla sängkläder på vädring, dom hänger fortfarande där, är så hiskelit ljuvligt att lägga sig i nybäddat framför allt när dom hängt ute en hel dag. Sen blev det en snabbdusch sen gick vi ut med kidsen. Har varit fantastiskt väder idag, sen på em gick vi in o käkade lite mellis o sedan skjutsade jag barnen till mormor o morfar, dom ska sova där inatt. Mamma mu börjar kl:6,30 lite för tidigt för kidsen att vara på dagis/ fritids då. Sen åkte jag hem o dammsög av lite, blir just inge grusit alls =) Sen har jag  målat klart panelen o dörren i hallen =) Kommer bilder bara jag har snyggat till det där nere. Blev riktigt nöjd. Hoppas jag inte behöver måla en gång till bara. Ja det var våran dag det, hoppas vi på en gladare mamma imorgon =) Ebban ska ju på simskola imorgon det brukar alltid göra en på gott humör, hon verkligen älskar simskolan, hon blir så stolt över vad hon lär sig. Mammas duktiga tjej!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards