När små blir stora

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Therese Källström - 8 april 2010 10:22

Här kommer soffbilder, hade dock inte ett enda kort på soffan innan. Men det som är vitt nu var "trä" färg o tyget var svart "skinn. Så det har blivit lite skillnad =)




   

Av Therese Källström - 8 april 2010 09:43

Är lite mallig över mig själv =) Nu har jag tagit tag i det här med renoveringar igen. Vi har ju varit i en lite nsvacka angående att göra saker hemma, men nu ni. Nu har fru Källström grejat o grejar för fullt. Gjorde klart soffan igår med min mans hjälp, tänk att dom måste ha ett finger med i spelet, att man inte kan fixa allt själv =) Men nu är iaf den klar o jag blev så himmla nöjd. Den blev så j-vla fin om jag får säga det själv. Daniel var lite skepptisk till mitt val av klädsel. Men när han såg helheten på soffan så sa han att ja det blev ju inte så tokigt. Nä just det. =) Se o lär av din fru =) Nu håller jag även på att måla spegeln vi har ovanför soffan, blir oxå vit. Den var sådan där tråkig trä färg innan, usch. Bort. Så nu ska jag väl gå ner o måla den en gång till. Sen ska jag som sagt var gå på panelen o dörren. Kommer bilder allt eftersom dte blir färdigt. Tjing.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards