När små blir stora

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Therese Källström - 21 april 2010 08:07

Ibland funderar jag om man gör rätt som förälder?! Den tanken slår mig mer än en gång. Gör vi rätt?! Hur ska man annars gå till väga. Jag brukar säga det att bli mamma är bara en liten tjej som råkat bli stor. Just nu är våran älskade Ebba inne i en fas där det känns som jag framför allt inte rår på. Hon skriker åt det mesta o grinar för allt då menar jag verkligen allt. Till slut så struntar jag bara i henne o låter Daniel ta det o då går det nästan över på en gång. Vad gör jag för fel? Igår kväll var det båda 2 som körde igång o då blir jag helt slut. Pust!! Dom suger musten ur sin mamma. Är det så här o vara mamma? Varför är det inte så o vara pappa? Det mesta går så mkt lättare för Daniel. Man ransakar sig själv gång på gång o jag kommer inte fram till någonting, jag blir ju liksom inte ens arg när dom kör igång, känns som att det blir bara 10 gånger värre då. Hoppas denna period går över inom en ganska snar framtid. idag är jag helt slut, har ingen ork till något alls. Ska lägga mig i sängen o mysa med Elias. Så får vi se om det blir något gjort idag eller inte. Imorgon ska vi iaf baka chokladbollar kanske till o med bullar. Så det vore ju skönt om man kunde få undan allt här hemma idag, det gamla vanliga städ,tvätt osv.......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards