När små blir stora

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Therese Källström - 18 april 2010 19:22

Att man aldrig, aldrig någonsin lär sig att dagen efter aldrig är kul. Men det tänker man ju inte när man väl är där. Pust! Vilken lyckad kväll vi hade igår, var så hiskelit kul. Alla var glada o fulla förstås =) När klockan var 02,03 ringde jag min kära moster o sa att nu vill jag hem. Å hon kom, tack snälla!! Var ju inga problem att somna iaf =) Men var ju mindre kul o vakna vid tio imorse, my good!! Absolut inget jag tänker utsätta mig själv för på väldigt, väääldigt länge!! Tänk er när man vaknar så där dagen efter o du tror att du liksom inte ens somnat, du känner dig ungefär lika snurrig som när du la dig, är det nice? Svar näää. Jaja var väl bara att gilla läget o kasta sig in i duschen om man ens skulle försöka bli människa. Sen satt jag konstant på min rumpa fram tills vi ätit lunch, då jag o barnen gick ut. Var ute tills pappa Daniel äntligen kom hem, efterlängtad av hans fru =) Jag, Daniel o Elias fick in o var inne ca:40 min sen ut igen. Var tvungen in o ta en liten micropaus =) Ebban har varit ute hela dagen o lekt med en flicka på gatan. Vi gick in strax efter fyra o duschade barnen, dom var icke så rena efter våran utedag. Sen blev det pymmisen på, lite tidigt men spelar väl ingen roll när man ska vara inne. Så nu ligger dom i  sina sängar, Elias sover nog redan, var supertrött. Han var uppe vid 6,30 imorse. Måste ha varit för det var moster som var här, =) annars sover han ju till runt 7,30-8,00




Daniel hade haft det bra, men väldigt trött. Så herr o fru Källström gör nog kväller vi med, lite tungt idag då. Imorgon då? Ja då var det måndag igen, Ebban har simskola så mormor skjutsar upp Alva o Ebban till badhuset så kommer jag dit när jag slutat o löser av mormor. Sen är dte hem o laga mat till 2 trötta barn. Blir potatis, sås o köttbullar. Blev så sugen på det så det får det bli. Ja om man skulle ta o dammsuga upp i hallen, blir ju så bedrövligt skitit dåär denna årstid. Sen blir det mys med mannen!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards