När små blir stora

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Therese Källström - 4 januari 2011 18:08

Till en alldeles fantastisk människa. Den vill jag ge till min underbara vän/granne Lisa Hillbom! Å varför då undrar nog ni nu?! Jo det ska jag berätta för er, den kvinnan tycker jag är värd all respekt som finns. Hon o jag började våran vikthistoria för dryga ett år sen, tror jag det var, jaj skit samma. Men så var det iaf. Hon har tagit 18 kg om jag inte missminner mig, o jag har gått ner 6-8 kg, men dock gått upp allt igen. Nu står jag här själv o ska köra igen, inte kanske så mkt för att jag tycker att jag är "tjock" men jag kommer att bli det om jag inte gör något åt det nu. Det går fort uppåt! Var inte det jag ville komma fram till, skit i det! Det jag vill försöka att säga är att den kvinnan är så jävla stark o har en vilja av stål! Om man läser hennes blogg så förstår man, jag blev så berörd av att läsa den. Allt från lilla linusen som dom åker till falun med till hennes tillskott i magen. En del som jag läste i hennes blogg är hur vissa inom vården påpekar mera än en gång hur "extremt" överviktig hon var när hon väntade dom 2 första barnen, o att det upprepas gång på gång! Jag blir förbannad! Vad fan, när man väntar barn, det är ju det bästa som finns, då ska man inte få höra sånt! Jävla pottsorkar rent av. Man kan inte göra något åt det just då. Det jag vill göra är att hedra sådana som Lisa, som denna gång tänker stå på sig om någon säger något! Man tar inte sånt! Som sagt var så har hon gått ner massor i vikt!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards