När små blir stora

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Therese Källström - 29 januari 2011 20:02

Jag vet att jag är tråkig som inte skrivit på evigheter! Men som sagt var så är jag ju aldrig hemma heller, eller det känns så iaf. Denna vecka blev det jobb 6 dagar på raken ink att direkt efter jobbet idag åkte jag till ishallen. Företagshockey. Mannen var med o spelade, sen mellan 16-18 skulle vi sälja lotter, den lotten fick vi mammor/pappor som har barn i björnligan =) Hem o kagade mat o nu kan jag säga att både jag o barnen stupar i säng! Barnen har varit så duktiga idag, varit i ishallen sen klockan 9 imorse tills halv sex ikväll, mammas älsklingar! Vi var bara hem ungefär en timme, böt vantar o åt lite, dom har ju iof klarat sig. Kiosken var öppen, korv, toast, godis =) Så det fanns att välja på. Mannen är o äter mat vid Mauds världshus i Jobsbo, dit åkte alla som spelat hockey. Men som det lät skulle han inte bli sen, han har så ont i kroppen, hihi! Ja då vet ni att vi lever, men just nu känns det inte som nå mkt mera!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards