När små blir stora

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Therese Källström - 12 januari 2011 19:47

Ibland känns det som att jag måste få skriva av mig lite allt möjligt! Å det får jag ju faktiskt för det är min blogg, haha! Nu ikväll var jag och Hillbomskan på en promenad, o jag tycker det är så trevligt. Vi tjålar o tjålar =) Men det känns som att det är enda gången vi kan göra det "ostört" annars är ju barnen med o det blir mera att då kan man kanske inte prata om allt. Så våra promenader uppskattas =) Det jag vill komma till att så som det känns denna vecka så kommer det inte vara det minsta problem att gå ner i vikt =) Har säkert sagt så många gånger, men denna gång tycker jag att det är så kul! Är så speedad o känner mig puschade! Kanske för att jag har satt ett mer realistiskt mål o inte så höga krav på mig själv. Jag är helt övertygad över att det är därför. Första veckan är grotesk jobbig, men denna vecka känns som peace of cake liksom. Inga problem alls. Denna gång är jag ju ute o går mkt mera än vad jag har gjprt förut, o det får mig att må så rackarns bra. Istället för att sjunka ihop i soffan på en gång efter maten, då tar jag mig en prommis istället, sen soffan =) Har haft en vildag sen i torsdags, jiha! Imorgon slutar jag sex men då hade jag tänkt ta en prommis direkt jag kommer hem. Innan man blir trött. Kanske blev ett svammligt inlägg men jag känner att jag var tvungen o skriva av mig lite lycka =) Nu blir det en dusch sen soffläge.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards