När små blir stora

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Therese Källström - 31 januari 2011 20:15

Ja den så kallade "käftsmällen" fick jag i morse, men dte var inte så illa som jag trodde att det skulle vara, - ½ kg. Det känns som att jag får vara nöjd med det med tanke på att jag har ju inte motionerat något förra veckan. Ska försöka ta mig i kragen o röra på mig mera denna vecka!



Men våran älskade lilla minifis ska spela sin första hockeymatch på lördag =) Å vad han är stolt över det =) Ska bli så himmla kul o kika, dessutom är det en borta match, haha! I ludvika. Jag höll på att börja gråta, min lilla fis! Till råga på allt så fick vi papper om att erat barn snart börjar skolan o att det ställs högre krav på honom! Nä fy bubblan inte min lilla kille =( Jag vill att han ska vara liten o ha det tryggt o bra. Inte för att det är dåligt i skolan, var ju inte så men det är en himmla skillnad på dagis jämfört med skolan! Mammas lille kille! Så på torsdag ska pappsen o Elias till BVC o träffa bvc sköterskan o bvcdoktorn o få 5½ års sprutan. Det som är bra är ju att Elias "bryr" sig ju inte, han är ju så duktig när det ska tas prover eller sprutor. Så det är ingen match =) Bara at hoppas vi klarar oss från alla snuskiga magsjukor som går ta mig sjuttsingen överallt. Hela Elias dagis har magsjukor, varenda avdelning har barn som är hemma med det, pratade med min moster nu o då hade Jonathan åkt på det. Å fy så äckligt, jag har ju hellre hög feber än magsjuka, finns ju inget som är så vidrigt! Så nu håller vi alla tummar o tår som går så vi slipper det!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards