När små blir stora

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Therese Källström - 18 januari 2011 07:33

Ja då sitter vi här färdigduschad o redo att skjutsa lillfia till skolan. Är ledig idag, så det är skönt o få vara hemma lite o ladda batterierna inför denna vecka. Den är fullsmetad, vilket jag inte gillar. Men det får väl gå. =) Händer ju inte ofta så det får gå. Får se om barnen åker till mormor o morfar ikväll, beror på om mammsen är frisk. Tror detta är första gången mamma har varit sängliggande under hla hennes liv =) Det är krut i den kvinnan må jag då säga, inget som biter på henne, haha!




Nu ni! Vem är detsom har gåt ner 2,4 kg då?! Jiha!! Jag höll på att svimma när jag ställde mig på vågen igår, -1,4 kg! Har nog aldrig hänt tidigare att jag gått ner så mkt på en vecka. Men inte tänker jag gnälla =) Ja det blev inte så mkt skrivet nu! Måste styra upp Ebban å vi kan åka =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards