När små blir stora

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Therese Källström - 1 mars 2009 14:49

Ja jag överlevde festen, vaknade kl:7.00 första gången men insåg mina begränsningar ganska snart  =) Var bara att fortsätta sova. Jag vaknade vid kvart i tio tror jag, då hoppade jag in i duschen direkt kan jag tala om. Man blir så mkt mera människa då. Sen bar det av till mamma o pappa o hämtade barnen, ååå mina små älsklingar vad skönt o få träffa dom efter hela helgen utan dom. Det hade gått så bra så, mamma sa att Elias hade inte gjort något annat än o äta konstant hela helgen =) Hungrig kille. Allt från mat till gotte. Han åt gröt 3 gånger igår + mat. Jösses vad han måste växa. Idag när vi kom ner till mamma så höll hon på med lunch så då åt vi med dom. Efter det åkte jag o mamma o barnen med Isac så han fick spring lite i skogen o rastas. Nu så är vi hemma, skönt. Vi åt korv med bröd till mellis =) oj vad dom åt än en gång. Skönt när det är åt det hållet.





Imorgon ska inte barnen på dagis, perfekt!! Då slipper dom sin längsta dag på dagis. Daniel har så fruktansvärt ont i sin nacke än så då är dom hemma med han. Daniel ska ringa doktorn imorgon så får vi se vad som händer med han. Ja jag säger då det! Nu ska jag hänga lite tvätt!! Tjingeling

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards