När små blir stora

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Therese Källström - 22 mars 2009 18:09

Ja då har hela helgen gått, suck.Har bara tagit det lungt idag. Har bäddat rent i alla sängarna, tvättat o plockat o donat lite. Ebban hade haft kanon kul på kalaset. Idag när vi kollade i brevlådan så hade barnen fått varsitt inbjudningskort till Mathilda på kalas på lördag. Elias var så stolt att han oxå blev bjuden, dessutom till en tjej som är större än han. Sen hade dom även fått inbjudan till Linnea på söndag, så gissa vad våran helg innebär =) 

Nu sitter barnen o kikar på bompa o Daniel ligger i soffan o slöar. Ska nog lägga mig o kika på tv snart jag med, ska ju upp kl:05,30 imorgon, blev ju ½ timme senare tack vare att jag inte ska ha med barnen till dagis. 

Av Therese Källström - 22 mars 2009 08:52

Eller städning o städning. Det blir väl som vanligt på söndagarna. Lite tvättning o dammsugning igen, f-n vad grusit det blir i hallen. Usch o fy för grus. Har precis slängt ut sängkläderna på vädring, ska bädda rent oxå. Så lite plock blir det väl.




Imorgon är dagis stängt, så min syster ska ha våra älsklingar. Vi hade ju sjuka barn förra veckan så det är ju bra om man kan lösa det ändå, vi har ju varit hemma nu så då kunde hon ha dom. Tack syster yster!! Förresten, vi fick SOVmorgon idag =) Elias kom upp kl:07,15 trodde det inte var sant när jag såg vad klockan var, han som har en förmåga att vara uppe före kl:06,00 annars. Nä om man skulle ta o göra ett ryck! Ska hjälpa min sambo att göra en blogg, *skratt* min lilla datanörd =)  Familjen bloggare =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards