När små blir stora

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Therese Källström - 11 mars 2009 08:52

Idag blev det havregrynsgröt till frukost, eller Elias åt det. Ebba äter det men hon är inte så överförtjust i det. Hon åt yoghurt med flingor o macka. Själv åt jag bara yoghurt o musli.



Jag blir så matt, jag o Daniel kommer nog aldrig komma överens om vad vi ska ha för bil o prisklass. Det är väl bara o puttra runt i saaben då =( Hoppas det löser sig. Idag är det onsdag vilket innebär 12-21 jobb det går det oxå. Vi får ju vara hemma på fm iaf. Ja jag vet inte vad jag ska säga, ibland känns det verkligen som att jag inte har någon koll alls på vart jag har vissa av mina vänner, =( har skrivit det förr jag vet! Men är det kanske så att det är lite falskhet bakom någonstans o jag inte vill inse det. Fan vad matt jag blir, jag kommer att få magsår en vacker dag på allt det här. Ja jag vet ju iaf vart vissa vänner står någonstans, ni vet vilka ni är!! Tack för att ni finns. Nä om man skulle ta tag i sig själv o göra sig i ordning innför dagen. Tjingeling!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards