När små blir stora

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Therese Källström - 3 mars 2009 18:13

ÅÅ vad maten blev god, har precis satt mig ner efter allt stök i köket. Daniel sa att det var det godaste han ätit på länge, vilken tur att det blir en sådan där aha ibland =) Mummsigt värre.


Fick lov att bädda rent i prinsens säng nu, hade hänt en olycka tidgt imorse,  säkert nyss hänt när jag väckte honom imorse, var ju blött o annars borde han ju ha vaknat tycker jag. Blir så rålös när det händer, är så otroligt sällan det händer, peppar peppar ta i trä är väl lika bra att säga =) Men nu är det rent o fräscht igen. Var ju bara att duscha plutten kl:05,45 stackars liten. Men o andra sidan blev han faktiskt mkt piggare. Imorgon har vi sovmorgon, så ruggigt skönt. Bara sova o sen strosa runt o bara vara. Nä nu ska jag visa min älskade sambo en grej på blocket!! Tjing

Av Therese Källström - 3 mars 2009 16:00

Hoppas jag =) Idag ska jag göra strimlat kött med ris till kvällsmat, å jag tror det kommer att bli supergott. Köpte en creme bonjour burk med smak av tomater, tror det kommer bli perfet. Ska börja alldeles snart med det, så det är klart när min helt underbara sambo kommer hem.







Hoppas bara han blir min man snart, jag menar vi har ju inte väntat så länge =) HIHI. Eller vi väntat, det är väl snarare han som väntar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det. Har nästan slutat tro på det uttrycket. Vi har ju bara varit ett par i 9 år, =) Jag vill väl för tusan oxå heta källström el FRU KÄLLSTRÖM, HIHI  Jaja det kommer väl när jag minst anar det, hoppas det iaf. Nä om man skulle ta tag i livet en sväng. Tjingeling!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards