När små blir stora

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Therese Källström - 18 mars 2009 22:08

Ja nu blir det lite uppdatering för er som undrat hur det blir med bilköp. GRRRR. Men det är väl bara o ge sig, blir ingen "ny" bil just nu. Daniel vill veta att dom får mera jobb först, så kanske om ca 6 mån eller 1 år. När/om det börjar rulla in mera jobb åt dom. Han är ju så förståndig min man ibland fast det erkänner jag inte nå gärna =) Ska ringa på en saab imorgon, en årsmodell -97. Daniel sa att vi köper en äldre bil, sen när vi köper en nyare så tar vi den bilen vi köper nu till andra bil o gör oss av med den saaben vi har nu. Invecklat med alla saabar =) Men så får det väl bli då. Det duger nog ett tag, så länge den startar o inte krånglar så är jag nöjd.

Nä om jag skulle ta o krypa ner till sin man o be om ursäkt för att jag har varit lite sur denna vecka, ops så det kan bli. Sova o ladda batterierna för en ny dag imorgon. Barnen ska på dagis imorgon!! Sov så sött!!

Av Therese Källström - 18 mars 2009 07:31

Ja då sitter jag här o väntar på att sotaren ska komma, har precis duschat. Ska faktiskt dammsuga o ta toaletten nu på morgonen. Så skönt o ha det gjort. Är ju inte ledig förens lördag, jobbar imorgon. Daniel blir hemma med barnen idag oxå så vi är på den säkra sidan. Jag la aldrig upp några bilder igår på skorna som jag utlovade som ni ser, blev så sent. Så dom kommer nu istället. Men snacka om att jag hade flyt rakt igenom =) Var omöjligt att få tag på fodrade gummistövlar, fanns ofodrat. Sen skulle dom få vårskor, var oxå ganska dåligt, var mest tennisskor. Jag tycker inte man kan hoppa från vinterskor till tennisskor, tycker det är samma sak att hoppa från sommarjacka till vinteroverall. Vill ha något mellanting. Å tro det eller ej, men när vi kommer till euro sko på stan, där mina vänner fanns det =) Fast inte så mkt stl. Men det fanns till mina iaf, dock inte rosa till sessan jag har, tänkte oj det här går nog inte. Men hon tog dom, jag förklarade att det finns så dåligt att välkja på o att vi köper rosa tennisskor o sandaler. Då sken hon upp o gillade läget, stövlarna var ju det visserligen blommor på, skitsnygga. Elias stövlar var med döskallar, tror ni jag hade en tokglad Elias, han avgudar ju pirater o döskallar =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards