När små blir stora

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Therese Källström - 23 mars 2009 20:51

Japp då var resan bokad till mig o Lisa =) Det bär av den 24 april med cinderella. Borde ju inte vara något problem att få semester den fredagen, nu när man är ute i god tid. Lördagen så kanske jag kan byta med Sofia om det passar henne. Gud så kul vi kommer att ha, kul o ha något att se fram emot. Det var det! Sen var det en audi A4 vi ska köpa. Ja kan det bli bättre, får åka på kryssning, o en bättre bil än det vi har. Nu känns det bra!!

Av Therese Källström - 23 mars 2009 18:49

Tänk så fort det kan vända =) Nu tror jag det blir en audi någonting =) Jag o bilar. Fin var den iaf. En grön o hör o häpnad ingen kombi. Men det är väl bara att inse att vi inte har någon bebis nå mera så vi har ju ingen barnvagn. Daniel är ute o testkör den nu =) Änteligen!! Dessutom så blir det kryssning för mig o Lisa  =) Vi planerar för fullt nu, var bara tvungen att springa över medans Daniel provkör. Gud så fort det kan vända, allt negativt som blev positivt!!! TJING 

Av Therese Källström - 23 mars 2009 16:34

Ja ni vill inte ens veta exat hur fruktansvärt glad jag är eller inte. Jag blir helt allvarligt galen snart. Förbannade bilar, ja vem ska åka buss till jobbet imorgon då?!! Jo jag, tack vare att saab fan inte heller vill vara med i matchen någe mera, fråga inte ens vad som är felet för det vet jag inte.

Fy vad arg jag blir. Jaja nu har jag gnällt av mig men inte f-n hjälper det.





Så åter till något kul!! Jag o min granne Lisa pratade om att vi ev ska dra ihop ett tjejgäng o åka på en kryssning =) Så himla kul tycker jag. Någon som vill med? =) 




Idag har ju barnen varit med sin moster, dagis har ju stängt. Men när jag kom hem så var det ingen hemma. Dom är på väg hem nu, hoppas jag =) Mina små skruttisar!! Ska väl ta o kolla upp om det går någon buss åt mig imorgon, grrrr.

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards