När små blir stora

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Therese Källström - 10 mars 2009 18:53

Maten blev bra, alla var så nöjda så. Saftigt kött! Å vet ni vad Ebba sa, hon är ju så rolig. Hon sa ju till Daniel att hon hoppades att tomten när han var här att hon ville att han skulle komma med en lillasyster i paket. Igår när vi satt o åt kvällsmat så säger hon. Pappa jag vill ha en lillasyster!! Ganska bestämt. Nej sa då pappa, du vet Ebba dom skriker ju o så, tänk du o Elias vad ni är stora o duktiga, det är väl skönt. Blev det tyst en stund o så säger hon: Men pappa du kan väl flytta då o så kan du väl komma hem igen när bebisen har fyllt 4 år. Hon är väl för go, skruttfia!! Nä nu ska vi lägga våra älsklingar!! Tjingeling

Av Therese Källström - 10 mars 2009 17:21

Ja då har ännu en dag gått. Jag håller på o lagar mat, gör strips o ryggbiff, tror det blir gått, eller rättare sagt så hoppas jag väl det =)




Pratde nyss med mammsen o frågade om hon kunde ha barnen sista helgen den här månaden, o det kunde hon. Super tack, världens bästa mamma o pappa. Jag ska på sing star fest med tjejerna på jobbet, o då vill jag att Daniel ska hämta hem mig på natten. Så mkt enklare än o be någon annan om skjuts mitt i natten. Taxi är jag lite feg för att åka själv. Så då får Daniel ha en ensam kväll hemma. Nä nu kallar köket!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards