När små blir stora

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Therese Källström - 14 mars 2009 16:21

En sak till bara, glömde ju att berätta. Från o med månadsskiftet så ska jag gå ner lite i tid på jobbet. Kommer att ta bort alla onsdagar. Så det blir 4 dagars jobb veckor härdanefter. Ena veckan kommer jag att jobba mån,tis,fre, lör o den andra mån,tis,tors,fre. Så barnen är ju bara på dagis 3 dagar ena veckan. Det kan nog bli bra tror jag. Nu ska jag umgås med min sambo o son. Tjingeling!!

Av Therese Källström - 14 mars 2009 16:09

Förra inlägget fick jag ju avsluta lite tvärt, mamma o pappa kom ju hit. Pappa skulle ju hjälpa mig o få upp dom där förbannade rullgardinerna, men han sa att Daniel får fixa det =) Snällt va?! Det skulle ta sådan tid, det måste vara typ en trägrej som man ska fästa den på o massa annat tjafs. Så Daniel får väl göra det imorgon istället. Då får han hålla på o jävlas istället, kruxet är ju att vi har plastlister runt fönstret så det är därför det blir bökigt. Pappsen var inte så sugen o krångla idag.







Jag o Elias har nyss varit o hämtat hem pappa Daniel  =) Han ville hem. Nu ligger han utslagen på soffan o löser sudouko, men vet ju dock inte om det går så bra =) Han har ju druckit sen 06,00 imorse, helt galen. Men hade jag gjort det så hade jag ju inte varit kapabel till o lösa det =) Ebban följde ju såklart med mormor o morfar hem, hon ska sova där. Faktiskt skönt o splittra dom ibland, dom behöver det. Vi ska äta pizza ikväll, det ville prinsen ha så då får han det, göra det lite extra myspys när vi har bara en hemma. Se så söt han är mammas underbara prins. Leker o grejar med sina bilar. 

Av Therese Källström - 14 mars 2009 14:11

Ja då har jag precis kommit hem, har varit o jobbat idag. Sen var jag upp på stan o inhandlade dom där rullgardinerna som inte blev av igår. Nu ska det sovas på mornarna, iaf längre än 05,50. Nu är pappa här o ska sätta upp dom åt mig. Daniel är ju med jobbet på fest så han är ju inte kapabel till det när han kommer hem. Tjingeling!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards