När små blir stora

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Therese Källström - 16 mars 2009 13:11

Vilken fruktansvärt dålig mamma som inte ens kan spela memo =) Vi spelade Elias dinosaurier memo. Jag kommer ju aldrig ihåg vart dom ligger =) Ebba vann stort över oss. Jag fick 3 par, asgarv Elias fick 4 par o Ebban fick o nej vad pinsamt 20 par. Fatta vad kass jag är på att minnas vart brickorna ligger. Jaja huvudsaken var väl att vi spelade o hade kul. Ebban är pigg stundvis, sen kommer det över henne. Då ligger hon bara. Hon blir hemma imorgon oxå så ser vi då hur det ser ut. Vill inte släppa henne till dagis för tidigt, bara onödigt. Daniel o barnen blir hemma imorgon, o jag återvänder till mitt arbete. Skönt!! 




Tog o vek undan all tvätt som jag hade tvättat, även den ifrån igår den var torr. Så nu har jag ingenting att varken tvätta eller vika, så skönt.

Lunchen bestod av rester, vi hade så mkt. Så det blev ihop plock, så vi åt varsin rätt, låter lyxigt värre men det är det inte. Tycker inte om att slänga mat så då bidde det så.



Av Therese Källström - 16 mars 2009 08:59

Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt med sjuka barn. Eller rättare sagt en sjuk Ebba. Nu på morgonen var hon feberfri, fast det brukar/bör man väl vara när man har sovit. Vi får se hur det blir under dagen. Ja vad ska man göra idag då, bara sitta hemma o glo o se dum ut, suck. Jaja det är så när man har sjukt barn, bara o gilla läget. Kan ju passa på att vika lite tvätt när jag ändå inte har något annat att göra.



Byxorna jag pratde om igår, Ebbas vår/höst byxor dom är redan fixade =) Så snällt av henne att fixa gummibandet. Men idag är det ju kallare o tråkigare väder, men det är lika bra att vara förberedd för det står väl inte på. Nu ska jag göra mig i ordning.

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards