När små blir stora

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Therese Källström - 6 mars 2009 08:05

Ja då var det fredag igen, herrejösses jag tror det bara finns måndag, fredag i ,mina veckor =) Idag slutar jag kl:19,00 så då är det som vanligt, hem o mysa o titta på let`s dance med familjen. Köper med mig godis till dom, jag ska väl bara sitta o dregla över skålen, karaktär =) Men jag ska fixa det så är det bara. Denna vecka har jag kännt mig som en alkoholist imellan åt, fast med godisbegäret, skakningar o fruktansvärd huvudvärk, men det går bättre o bättre för varje dag som går. Det bästa av allt vet ni vad det är?!


Jo jag har gått ner ca: 3 kg o minskat ca 5 cm i midjan på inte ens en vecka, på måndag är det en vecka. Gissa vem som är gladast?? Men det finns många kilon till men det är alltid en början, någonstans måste man ju börja. 


Nu ska vi äta frukost!! Ha en bra dag!! Föressten det vore kul om ni som är in lämnar en liten kommentar, det är så kul o få =) Kramiz!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards