När små blir stora

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Therese Källström - 3 maj 2009 20:25

Nu tror jag f-n det får räcka. Hur kul är det o blogga o"aldrig"få någon kommentar. jag har skrivitdet förr o nu tror jag inte det blir nå mera bloggande. Ingen verkar tycka det är intressant o skriva men ändå är det ofta mer än 30 besökare per dag. Hur kan det komma sig? Då borde det ju vara några/någon som tycker det är kul o följa oss i vårat liv, men nu är det nog slut med det om det inte börjar ramla in lite kommentarer!! Nu låter jag som en surkärring, men hur kul är det då?!

Av Therese Källström - 3 maj 2009 18:39

Vad sur jag blir när det inte går att ladda upp bilder på denna skitdator!! Ää får nog ta hit min far så får han kolla vad som är fel. Jaha vad har vi gjort idag då?! Jo vi har varit till min moster som fyller år GRATTIS igen!! Sen var jag o Ebban ut till stallet så hon fick rida lite, tycker det är så kul. Men hennes mamma tyckte det var mindre roligt, inteligenta mamma Therese åkte till stallet när det är som värst med pollen, smartskalle. Hur bra tror ni att jag mådde på en skala 0-100, hua.



Ja sen kom vi hem o grillade, åkte ner på affären o köpte bearneise sås, o när jag kommer ut o ska starta så vill den inte det. Å men vad kul en till BIL som ska krångla. Jag har bestämmt mig för att åka sparkcyckel, då kan inget gå sönder iaf. Daniel är nere på ica parkeringen nu o ska försöka få med sig fanskapet hem, grrrr!! Jag ska ta o packa dagisväskor o bege mig till sängs tidigt. Tjing.........

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards