När små blir stora

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Therese Källström - 28 maj 2009 17:06

F-n vad arg jag blir. Ska det verkligen vara så förbannat svårt att få till en lekstuga!?? Ja tydligen, mina stackars barn blir väl utan. Usch vad grinig jag blir!! Daniel åkte ut o skulle hämta hem den idag, tror ni det gick bra? NOT!! Han o Fredrik stod ute i ösregn o försökte men fanskapet var väl för tungt. Han ska åka ut o kolla om det går att montera ner den, så vi kan ta väggar o golv på släpkärran. Jag blir fullständigt galen när det bara krånglar med saker som ska flyta på. GRRRR




Ja åter till gårdagen, betydligt trevligare!! Tack Jannike för en så otroligt trevlig dag! Vi gick o strosade i kupolen utan barn, åt lunch tillsammans. Vi råkade visst handla lite oxå =) Men det ska man väl få göra ibland. Dom sista gångerna jag har varit där har jag kommit hem tomhänt. Men igår hittade vi lite, både hon o jag. Kul när det blir lyckat för båda.





Å våra älsklingar!! Tänk vilken mammainstinkt vi har, helt sjukt. Visst tycker jag det är skönt o vara lite barnledig, men när jag kom hem ifrån jobbet, var det ju bara Daniel hemma. Supertomt!! Jag vet ju att dom har det bra men har dom tänkt på hur det känns för mamma efter några dagar? =) Nä då det går faktiskt riktigt bra. Vi ska åka o handla nu jag o min man, sen ska vi göra något gott att äta, slänga oss i soffan o kika på någon bra film. Bara det är ju en lyx att kunna göra, titta på film så tidigt!! Me love!! Så blir det nog lite chips =) Lite tända ljus o bara mysa!! ÅÅ man blir ju nästan nykär, hihi efter 9 hela år tillsammans!! Love you!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards