När små blir stora

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Therese Källström - 26 maj 2009 19:34

Idag när jag kom hem ifrån jobbet så packade jag o barnen deras väskor. Dom åker ju med sin mormor på en liten minisemester, till min mormor ons-sön. När vi höll på o greja så kände jag att oj vad tomt det kommer att bli. Jag vet att jag är löjlig, man borde ju tycka att det ska bli skönt att få vara barnledig några dagar, o visst!! Självklart tycker jag det, men ändå är man väl så van att göra allt det vanliga, duscha barn, laga mat natta dom små älsklingarna osv. Men jag blir ju alltid så här när dom ska åka ifrån mig, =( Men jag vet ju att dom har det ju så bra med mormor, sen vet jag att dom längtar nå fruktansvärt mkt efter att få åka iväg. Imorse så frågade dom om vi inte skulle ta o packa (05,50) var dock klockan!! Nja vi tar det när vi kommer hem =) Så imorgon bitti mellan 8-9 då åker dom, mina hjärtan!! Jag vet ju att mest troligt när jag vinkat av dom så går jag in o gråter en skvätt, sen är det bra =) 




Jag o Jannike ska åka till borlänge en sväng imorgon, ska bli så kul. Ja vad ska man göra när man kommer hem då? Läsa en skvallertidning kanske, ligga på soffan o bara slöa =) Ofta att man gör det annars. Ja blir väldigt lugnt här hemma om inte annat så blir det väldigt tyst! 

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards