När små blir stora

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Therese Källström - 20 maj 2009 20:35

Jag glömde ju att berätta att jag var på utv. samtal idag på dagis för båda mina godingar. Stolt mamma =) Allt var superbra, Elias är ett litet charmtroll utan desslike o Ebba älskling ska vara alla till lags fast på ett bra sätt, hon hjälper allt o alla o ser till att dom har det bra =) Fröknarna o även jag försöker hejda henne lite ibland, hon ger o ger men får så sällan något tillbaka av andra barn. Men det är väl så, hon vill ju göra det o det är ju ingen som tvingar eller säger åt henne att göra saker o ting. Så det känns superbra. Så det är väl bara att sträcka på sig =) 




Har precis kommit hem ifrån solningen så nu väntas det väl en dusch kan jag tro, känner sig ju inte så fräsch. Imorgon vid 10,15 tiden ska jag åka o hämta Olivia då vi beger oss till borlänge =) See you!!

Av Therese Källström - 20 maj 2009 15:13

Nu är det inte mkt kvar jämfört med hur det var igår =) Nu är det golvtorkning samt flytta ner Elias kläder till garderoben, pust!! Golvtorkningen får bli ikväll när dom små sover. Skulle ha hunnit med o åka o sola en sväng oxå, men det är inte prio ett kan jag säga just nu. Måste ut till nisses o köpa blommbollar till datrumsfönstret, inga blommor vill hålla sig fina i dom fönstrena, dumma sol som tar alla mina blommor. Så då får det bli plast!! Nä om man skulle göra ett ryck ut dit. Tjing.......

Av Therese Källström - 20 maj 2009 08:08

Den frågan ställer jag mig varenda gång jag är ledig? När jag är det då ska jag ju komma på så mkt dummt, idag ska jag fortsätta med rummet, sen måste jag städa övervåningen, vika tvätt vice verce. Men imorgon då är det väl klart med all förbaskade städning som man alltid måste göra. Så imorgon ska jag o Olivia åka till kupolen =) lovley!! Tycker det är kul o gå o kika i lugn o ro utan barnen, är ju inte så ofta det händer. Så då kan man passa på att njuta lite i ensamheten. Dom ska vara hemma med sin pappa, undrar vad dom ska göra för kul. Hörde det ryktades om att om vädret tillåter skulle dom spela fotboll på en plan vi har uppe i skogen. Får se vad som händer. Nä om man skulle ta o käka frukost, sen ska vi åka så barnen får klippa sig. Tjing.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards