När små blir stora

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Therese Källström - 18 maj 2009 18:18

Fan det är ju nå fel på mig!! Jag känner/är på dåligt humör igen. Ovanligt att jag är det, känns så iaf. Fast när jag är trött så blir jag inte så trevlig, Ebban brukar säga ä men mamma är bara trött! Gullfia!! Ja jag är sån o det kan jag tyvärr inte råför =) Idag har det varit som vanligt, upp tidigt, jobba hem fixa käka o nu sover barnen. Ska vara på dagis till 07,15 imorgon!! Men sen är vi lediga onsdag, torsdag!! Dom är lediga ons,tors,fre,lör,sön dom har det bra dom =) 



Skulle behöva göra så mkt, men finns ingen lust eller ork till något av det. Det ligger väl kvar antar jag. Dammsuga, lägga in tvätt i skåp osv. Men va f-n det finns nog kvar dessvärre!! Det är bättre o ta det när humöret är på min sida. Får väl se på tv själv idag, karl min är väl ute o grejar med dessa bilar som måste bli bra!! Ha det bra!! Tjing........

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards